21 Şubat 2017 Salı

Kaç Gibi Özlersin || Öykühane & Seda Eroğlu

Sevgili @oykuhane nin kitabını elime alınca nasıl mutlu oldum anlatamam. Dış kapak tasarımı kadar iç sayfa tasarımına da bayıldım, her sayfa özenle hazırlanmış. Hüzünlü ve duygusal bir kitap. Her bölüm anlık duygu seli yaşayarak yazılmış, anlatı gibi, sahipsiz mektuplar gibi, gönlünüzden geçene hitap ediyor sanki. Her bölümde sizi alıp başka bir diyara götürüyor. Şöyle derinden bir nefes alıp evet ben bu duyguları yaşadım/ yaşıyorum diyorsunuz. Her cümlenin altını çizmek istiyorsunuz. Duygularınıza tercümanı bu kitapla bulacaksınız. Yüreğine, kalemine sağlık @oykuhane 💖 #alintilar. . ✏“ Bavulum kapının önünde. Özenle sıraladım geçmişimi, aralara biraz çocukluğumun kokusu, biraz da nefesin…” . ✏“Ne geceme yansıyan ayın parlak yüzü aydınlatır karanlığımı, ne de odamın duvarlarını parlak ışık oyunlarıyla donatan mumlar… Kalbimin karanlığı bu, her yanımı katrana bulayan.” . ✏“Gözyaşlarımla bulduğum aşkı verdim sana, öylesine karanlıklara gömülüydü gözyaşlarım, öylesine derin… Karaladığım sayfanın beyazına inat… Karaladığın kalbim gibi…” . ✏“Hiçbir zaman durmayan bir kum saatine hapsettim çocukluğumu, zaman geçiyor ve tutamıyorum. Payımıza ise hep özlemek düşüyor.” . #oykuhane #kacgibiozlersin#sedaeroglu #muptelayayinlari #kitap #kitaplar #okumakosem #kitaponerim #book #bookstagram #sadekitaplik #kitapkurdu #vs #vscom #vscokitap #follow4follow #instabook #bibliyofil #read #reading #bookphotography #igreads #booklover #currentlyreading #bookblogger

Nergiz'in Kütüphanesi 📚 (@sadekitaplik)'in paylaştığı bir gönderi ()

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder