19 Haziran 2017 Pazartesi

Tadımlık Aşk || İlknur Birdal

“Tadımlık Aşk” tadın damağımda kaldı 👌

Keyifle yazılmış bir romantik komedi, okurken dudağımın kenarında hep bir gülümseme duruyordu. Burçak ve Dinçer çifti aslında hep bir didişme içinde, hele o Dinçer’in lafları tam sopalık ama yine de insanı gülümsetiyorlar.

Dinçer Yapım şirketi sahibi, düzen ve kravat manyağı, dediğim dedik bir adam, Burçak ise sekteri olarak işe girip karısı olma şerefine erişen ayakkabı tasarlayan ve ayakkabı delisi olan, ve en az Dinçer kadar inatçı bir kadın.

Kitap ikilinin evliliği ile başlıyor. Birbirini deli gibi seven ama hayatın getirdiği sorumlulukları yerine getirmeye çalışan ve birbirine olan ilgisini kıskançlık ve inatçılığa dönüştüren bu çiftimizi okurken çok keyif aldım. Yazar karakterlere bu günü yaşatırken, düşüncelere dalıp onları geçmişe götürmesi ve iki karakterinde anlatıcı olması kitaba ayrı bir keyif katmış. Ortalara doğru atışmaların azaldığı kitapta, Burçak’ın hamile olması ile duygusal bir bölüme geçiyor. Ama Dinçer yine aynı Dinçer, be adam dön bir etrafına bak dedim kaç sefer. Kitaptaki yan karakterlerin de onlardan aşağı kalır yanı yoktu, Burçak’ın annesi aynı benim annem eli maşalı, sevdim seni kadın. 🙈😄😘
.
İnatlaşmaların, atışmaların arasına karışan gerçek sevgi sözcükleri, kırılan kalpler, dönen dolaplar, ihanet haberleri, birbirine seven ama üzen bir çift, bitmeyen bir aşk, merakla okunan bir kitap… Yüreğinize, kaleminize sağlık @ilknur_birdal_ çok keyif alarak okudum 👌İlhamınız bol olsun 💖
“Sen, benim gerçekleşmeyecek düşümdün ama gerçekleştin. Gönlüne bir kez düştükten sonra oradan düşmemem gerekir. Beni oraya yapıştırmalısın, Dinçer, eğer ben düşersem sen de düşersin."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder