2 Kasım 2015 Pazartesi

Kurucunun Kızı || Amy Engel

Dehşet verici bir nükleer savaş sonrası Amerika Birleşik Devletleri büyük ölçüde yok edilmiş, sadece küçük bir grup hayatta kalmıştı. Geriye kalanları kimin yöneteceği konusunda Lattimer’lar ve Westfall’lar arasında çıkan savaşı Westfall ailesi kaybetmişti. Ve beş yıl sonra barış ve kontrol, her yıl yapılan bir törenle, kaybeden tarafın kızları ile kazanan tarafın erkeklerinin evlendirilmesiyle sağlanmaktaydı.
Bu yıl benim sıram gelmişti.
Benim adım Ivy Westfall ve görevim basitti: Başkan’ın oğlunu, müstakbel kocamı öldürmek ve Westfall ailesinin gücünü geri kazanmasını sağlamak.
Ama görünen o ki, Bishop Lattimer ya çok yetenekli bir oyuncu ya da ailemin iddia ettiği gibi kalpsiz, zalim bir çocuk değil. Hatta beni bu dünyada gerçekten anlayan tek kişi bile olabilir. Ama kaderimden kaçmama imkân yok. Ben Westfall mirasını geri alacak kişiyim.
Bishop ölmeli. Ve onu öldüren ben olmalıyım…

Zaten tanıtımında Ivy'nın Bishop ile evlendiğini okuyoruz. Evleniyorlar ve ayrı bir eve çıkıyorlar. Bishop Ivy'nın düşündüğü gibi biri çıkmıyor gayet nazik, aklı başında ve mantıklı biri olması Ivy'i şaşırttıyor. Asla Ivy'nin istemediği birşey yapmadığı gibi düşünceleri de değer veriyor ve değiştirmeye çalışmıyor.

Yaşadıkları şehir yüksek ve geçilemez çitlerle çevrilmiş. Yiyecek, giyecek, su ve elektriği dikkatli kullanmak zorundalar. Ve ceza olarakta çitin diğer tarafına atılıp ölüme gönderiliyorsun. Ama Ivy'nın babası bunlara bir son vermek istemekte ve yönetimi ele geçirmesi gerekmektedir bunun için babası Ivy'i görevlendirmiştir.

Ivy yapması gereken görevler. Kocanın güvenini kazan, adliyede işi gir, silahların yerini ve kodunu öğren ve kocanı öldür. Gerisini babası ve onun arkasında duranlar tamamlayacak.
Ama bir sorun vardır kocası ve onun babası kendi babasının anlattığı gibi biri değildir. Özellikle Bishop'u tanıdıkça onu öldürmek istemediği ve yavaş yavaş ona bağlanmaya başladığı fark eder. Yinde de bütün görevlerini yerine getirir sadece son görevini tamamlayamayacağını anlayarak adliyeye bir not bırakır ve gizliden kendini ihbar ederek hapse girer. Hapiste sadece iş arkadaşı yardım eder ailesi onu bir çırpıda silerek dengesiz olduğunu söyleyerek görüşmek bile istemezler. Ve beklenen son; Ivy çitin diğer tarafına atılır.

>>>>
Yorumlara bakarak aldım bu kitabı. Konusu gerçekten çok güzel ama ben daha fazla hareket bekliyordum ne bileyim Ivy bir iki ters takla atıp bir iki oğlanı dövse fena olmazdı hani =)) Yine Ivy'nin düşüncelerini daha fazla bilmek ve öfkesine daha fazla ortak olmak isterdim.Bundan sonra ki adımı ne olacak diye daha fazla heyecanla sayfaları çevirmek isterdim.

Yazar sonunu yine de merak etmemi sağlayacak bir sonla bitirmiş, sanırım ikinci kitabı almamı sağlayan bu sondaki meraklı bitiriş olacak.

1 yorum:

  1. Çok kararsız kaldığım bir kitap kendisi. Beğeneni çok ama basit diyen de çok. Bakalım :)
    Bu arada mim yapıyor musunuz bilmiyorum ama mimlendiniiiz :) http://minervadannotlar.blogspot.com.tr/2015/11/mim-gune-nasl-baslyorum.html

    YanıtlaSil