4 Kasım 2015 Çarşamba

Yeni Kitap-Tanıtım -->Koridor Yayıncılıktan "Eşekarısı Fabrikası"



ESER ADI: EŞEKARISI FABRİKASI
YAZAR: Iain Banks
ÇEVİREN: Zübeyde Abat
KİTABIN TÜRÜ: Roman
CİLT BİLGİSİ: Kuşe
KAĞIT BİLGİSİ: 3. hamur (70 gr)
SAYFA SAYISI: 256
KİTAP BOYUTLARI: 13,5-21 cm
BARKOD: 978-605-4629-99-2
ETİKET FİYATI: 20 TL
ÇIKIŞ TARİHİ: 06.11.2015


Yüzyılın en iyi 100 romanından biri.”
The Independent

“Blyth’ı öldürdükten iki yıl sonra küçük kardeşim Paul’ü öldürdüm, ama Blyth’ın ölümü ile karşılaştırınca daha mühim, daha farklı sebeplerim vardı. Bir yıl sonra da birdenbire gelen bir istekle aynı şeyi Esmerelda için yaptım.
Şu ana kadarki skorum, üç. Yıllardır kimseyi öldürmedim, böyle bir niyetim de yok.
Öyle bir dönem geldi ve geçti.”

Sadece 16 yaşında olan Frank’in olağanüstü özel, aykırı dünyasına – kaldırabilecekseniz eğer – adım atın.

“Bu kitabı okumak cesaret ister.” Daily Express
“Dahice... Dayanılmaz... Muhakkak okunmalı.” New York Times
 “Karşınızda yeri göğü yıkabilecek bir hayal gücü.” Mail on Sunday
 “Tuhaf, korkunç, elinizden bırakamayacağınız türden.” Financial Times 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder