5 Eylül 2015 Cumartesi

Gözlerindeki Canavar - J.M. Darhower

Kırmızı Başlıklı Kız, Koca Kötü Kurt'a âşık olursa… Ignazio Vitale iyi bir adam değildi. Onu ilk gördüğümde tehlikeyi sezmiştim. Karanlık ve öldürücü… Büyüleyici ve ürkütücü... İstediğim her şey ve ihtiyacım olan son şey... Saplantı…

Beni ağına düşürmesi, yatağa atması ve hayatına dahil etmesi çok uzun sürmedi. Onun sırları vardı, hayal bile edemeyeceğim sırlar… Gözlerindeki karanlık, ürkütücü ve heyecan vericiydi. O, yakışıklı prens maskesi ardına gizlenmiş bir canavardı ve maskesini çıkardığında her şey değişmişti. Ondan nefret etmek istiyordum. Bazen ediyordum da... Ama bu onu sevmeme engel olmuyordu.
(Tanıtım Bülteninden) 
Sayfa Sayısı: 448 
Baskı Yılı: 2015
Dili: Türkçe
Yayınevi: Yabancı


Karissa 18 yaşında yurtta kalan bir üniversite öğrencisi. Babası onları terk etmiş hiç tanımıyor, paronayak annesi ile oradan oradaya taşınarak büyümüş.

Ignazio Vitale, 38 yaşında siyah takımlı, yakışıklı, karanlık ve zengin bir adam.

Ateş ve barut yan yana durur mu tabiki durmaz aynı kitapta olduğu gibi...

Karissa ve Ignazio ilk defa okul koridorlarında karşılaşırlar, ikinci karşılaştıklarında ise Karissa gözlerini adamın evinde açar, artık o Ignazio değil Naz olarak hayatına girmiştir bile.  Olaylar bundan sonra başlıyor ve Karissa yakışıklı Ignazio'ya karşı koyamıyor. Onunla birlikte oluyor, onunla vakit geçiyor ama aslında kim olduğunu hiç bilmiyor, geçmişi hakkında hiçbir şey öğrenemiyor ta ki kitabın sonuna kadar. Daha fazla yazıp kitabın cazibesini kırmak istemiyorum. =))

Yetişkin kategorisinde bir kitap olduğu için yine erotik bölümler var, Vitale yani kısaca Naz'ı "Senin yerinde olsaydım" kitabında ki karakter Chris'e benzettim biraz, yaşı, tavrı, duygusuzluğu, kuralları... Karissa'nın pek bir özelliği yok zaten kitabı Naz'ın hareket ve davranışları götürüyor. Sonu ise ikinci kitaba olan merakı arttırarak bitmiş ama ne yazık ki ikinci kitap henüz basılmamış bende merakta kaldım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder