13 Şubat 2017 Pazartesi

Aylardan Aşk || Meral Kır


Geçirdiği trafik kazası sonrası iki sene uyutularak tedavisi yapılan Tanem, uyandırıldığında karşında doktoru olan Yağız’ı görür. Hafızasını kaybeden Tanem, Yağız hariç hiç kimseyi tanımadığını düşünerek kimseye güvenemez. Tanem uyandığında sorunlar da başlamış olur. Tanem neden kaza geçirmiştir, ayılma sürecinde odasını kim dağıtmıştır, en önemlisi ise Tanem’e sabotaj düzenleyerek uyanmamasını isteyen kimdir?
.
Yazar her türlü duyguyu kitabın içine serpiştirmeyi başarmış. Tanem’a ayrı üzüldüm, Yağız’a hem üzüldüm hem de kızdım. Bir insan bu kadar kontrol manyağı olmamalı. Doruk ve Asya’nın aşkı da çok güzeldi, ta ki Doruk’un arada ki sorunları çözmek yerine kendisini terk eden Amerikada’ki eski sevgilisi Sabrina’ya dönene kadar…
.
Kitap sırların açığa çıkışı ve Tanem’in de yavaş yavaş hatırlaması ile iyice hareketleniyor. Yağız ve Tanem kavuşsun artık bu kadar entrikayı benim bile yüreğim kaldırmıyor diye diye bitirdim kitabı.
.
Kitap benim için çok keyifliydi. Duygu geçişleri ve tahliller tam yerindeydi, aşk, macera, polisiye her şey kurguda birbirine bağlı olarak harika işlenmişti. Okurken sayfalar su gibi akıp gidiyor elinizde her sayfa da yeni bir duygu karşılıyor sizi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder