23 Ekim 2015 Cuma

Başka Dilde Aşk II Mia Sheridan


New York Times, USA Today ve Wall Street Journal Çoksatan Romanı Başka Dilde Aşk, korkunç bir gecenin hatıralarına zincirlenmiş bir kadının ve sevgisiyle o zincirleri kırabilecek adamın hikâyesi. 
Geçmişin acı yüklü izlerini taşıyan sessiz bir adamın ve sesini bulmasına yardım edebilecek kadının hikâyesi. Acının, kaderin ve aşkın iyileştirici gücünün hikâyesi… 
 
“Kusursuz ve dokunaklı anlatımıyla, Bree ve Archer’ın yürek burkan ama gerçekten büyüleyici aşk hikâyesi içinizi ısıtacak.” –Natasha is a Book Junkie 
 
“Duygusal, etkileyici ve kesinlikle farklı… Okumaya alıştığınız her şeyden öylesine farklı ki… Kesinlikle kaçırılmaması gerekiyor!” –Aestas Book Blog 
 
“Ayaklarınızı yerden kesecek, duygusal ve romantik bir hikâye.” –Totallybooked Blog


Sen nasıl güzel bir kitapsın böyle...

Hani kitaplarda hep masum ve güzel kızlara aşık olunur ya bu kitapta ise masum ve çok yakışıklı bir oğlanımız var.

Kendi acılarından kaçan Bree geçici olarak gittiği küçük bir kasabada Archer ile karşılaşır.
Yalnız ve hayatı bilmeyen Archer'e karşı olan merakına yenik düşen Bree en sonunda onunla tanışır.
Geçirdiği kaza yüzenden konuşamayan ama duyabilen Archer ile işaret dilini konuşmaya başlayarak anlaşırlar.
Kendini tanımasına ve kalıplarını yıkmasına yardımcı olan Bree ile çok güzel bir aşkın içinde bulurlar kendilerini.

Kitaptaki aşk çok güzeldi naifti, keşke yazar cinsellik boyunu da anlatırken biraz daha naif yazsaydı. Kitap tanıtımın da çok fazla konusuna yer vermediği için bende yazarak okumak isteyenlerin hevesini kırmak istemiyorum ama biraz alıntı sanırım kitap için olan merakı kırmaz =)

"Yalnız değilsin bebeğim. Ben buradayım. Hiçbir yere gitmeyeceğim. Buradayım."
Bana baktıktan sonra yüzünde hüzünlü bir gülümseme belirdi. 'Sana bahsettiğim yük buydu, Bree. Senin sevmenin yükü bu işte.'
"Seni sevmek bir yük değil. Seni sevmek bir onur ve sevinç, Archer. Baldırlarını ellerimle tutabileyim diye onunla konuşmak içim sesimi kullandım. Temas önemli hissettiriyordu. Sırf onun için değil, benim de buna ihtiyacım vardı. "Uğraşsan da seni sevmekten vazgeçmemi sağlayamazsın. Benim için bir seçenek değil. Sadece gerçek."

Çenesini parmaklarımın arasına çekerek yüzünü bana doğru kaldırdım. Elimi aşağıya indirim, 'Bulunacak birşey yok. Bildiğim şey ise o gün kapımdan giren sendin ve ben kalbimi kaybettim. Ama herhangi bir kız olduğun için değil, sen olduğun içindi. Ben kalbimi sana kaybettim. Ve eğer merak ediyorsan Bree, geri istemiyorum,' dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder