28 Aralık 2016 Çarşamba

Aşkı Seçtim || Meral Kır


Kalemine hayran olduğum Meral Kır'ın bir kitabını daha bitirdim. Ben hikayeye dördüncü kitaptan başlayarak geriye doğru gittim. Kitaplar seri olarak düşünülsede tek tek okuyabileceğimiz gibi, her kitapta Sancaktar ailesine ait bir kardeşin hikayesi var.

Bu kitapta Sancaktar’ların şımarık kızı Asya ve Doruk Turan’ın hayatını okuyoruz. Doruk eski sevgilisi için Asya’yı terk edip Amerika’ya yerleşmiş. İkizler doğduktan sonra onların yanında olmak ve Asya’yı geri kazanmak için Türkiye’ye geri dönüş yapıyor. Ama yanında eski sevgilisi Sabrina’yı da getiriyor.
Doruk içinde ki bitmeyen aşkı Asya’ya kanıtlayarak evlenip bir aile olmak istiyor. Ama Asya, Doruk onu terk edip, ikizleri doğurduğundan beri değişmiştir ve ona karşı eski güveni kalmamıştır. İkisini bir noktada birleştiren olaylar ise iş yerinin yakılması, evine girilmesi ve kızlarının kaçırılmış olmasıdır

Güzel bir aşkın yanında yine çok güzel kurgulanmış bir polisiye de okudum. Kitapta olaylar o kadar hızlı akıyor ki bir an önce sayfayı çevirmek istiyorum. Doruk’un aile olabilmek için çırpınışları, Asya’nın güvensizlik duygusu, ikisini bir araya getiren acı olaylar, Sancaktar kardeşlerin birbirine olan bağlılıkları, kötü adamların gizemli hayatları, polisiye heyecanı sayfalar arasında kaybolmanızı sağlıyor.

Yine çok güzel bir romandı, yüreğinize sağlık Meral Kır
Siz hep yazın 💖

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder