25 Nisan 2017 Salı

Pedina || Mehtap Soyuduru Çiçek

 Kitapta ne arasam vardı polisiye, aşk, macera, gizem, aile sırları ve bağları…

Zengin bir ailenin tek kızı olan Dudu alnından vurularak cinayete kurban gitmiştir ve katilleri bulma işi ise acemi olarak görülen Zehra’ya verilmiştir. Zehra henüz Dudu’nun katilini bulamamışken olaya bağlantılı bir ceset daha bulurlar ve işler iyice karmaşık bir hal almaya başlar.

Zehra geçmişin de yaşadığı bir olayla güven duygusunu kaybetmiş, dürüst ve güçlü bir karaktere sahip, Güven ise cinayet soruşturmasında karşısına çıkan Dudu'nun şoförü ve Zehra’nın ondan yardım istemesi ile birlikte aralarında adından daha fazla güven oluşan biri.
Cinayetin sebebi ve katiller kadar Güven’in hayatını da çok merak ettim. İlk başlarda adı kadar güven vermedi bana ama geçmişini anlattıkça daha bir anladım onu, hatta üzüldüm bile. Ataerkil bir düzende büyümüş Güven, oradan çıkmayı başarsa da aile kökleri ve töreler onun yakasını bırakmamış. Ailesi ve Zehra arasında gidip geliyor .

Su gibi akan meraklandırıcı bir tarzda yazılmış, polisiyesi, aşkı, gizemi derken bir çırpıda okudum kitabı. Kitap bitiyor diye üzülürken devamı gelecek yazısını görünce sevindim. Yüreğinize sağlık @mehtapsoyudurucicek devamını merakla bekliyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder