7 Aralık 2015 Pazartesi

Konuş Benimle || LAURIE HALSE ANDERSON


2 sene önce filmini seyretmiştim, başrolde Kristen Stewart oynuyor, gayette güzel oynamıştı, duruşundan bakışından etkilenmiştim, konunun bir bayan olarak beni ilgilendirmesi de ayrıca etkilemişti, tabi o zaman kitaptan uyarlandığını bilmiyordum.

Mailime gelen tanıtım bültenini okuyunca ilk önce tanıdık geldi sonra hatırladım.
Ben her zaman kitaptan okumanın daha güzel olduğuna inananlardanım, filmde kısa kesilen ve atlanılan bölümler ve düşüncelerin hep eksikliği olur ama kitapta bu hissi yaşamazsınız, duyguları sonuna kadar hissedersiniz. Şimdi bu kitap seyrettiğim eksik kalan bütün bölümleri tamamlayacak.

Kitabın kapak tasarımına bayıldım, sayfaları koruyan bir bölüm eklenerek mıknatıs ile desteklenmesi ise süper olmuş. Ayrıca içinde boş sayfaları olan, not defteri olarakta kullanabileceğim yayın kataloğunu da çok sevdim. Teşekkürler Go Kitap!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder