8 Nisan 2016 Cuma

Kaçınılmaz | Amy A.Bartol

Evie Claremont üniversiteye başladığında, gördüğü kâbusların biteceğini ummuştu. Ama bitmemişlerdi... En garip durumlarda bile mantıklı bir açıklama bulmaya çalışan Evie'nin hayatında, ikinci sınıf öğrencisi Reed Wellington'la tanıştıktan sonra akla mantığa sığmayacak şeyler olmaya başlamıştı. Reed'e karşı hissettiği anlamsız çekim de işleri iyice karıştırıyordu. Çünkü Reed, Evie'ye hayatta başına gelip gelebilecek en korkunç şeymiş gibi davranıyordu. Yine de ne zaman ihtiyacı olsa, hayatını kurtarmak için Reed oradaydı…

Reed'in sakladığı sır neydi? Evie'nin şüpheleri doğru muydu? Peki, rüyalarında gördüğü o karanlık gelecek kaçınılmaz mıydı?
(Tanıtım Bülteninden) 




Genç edebiyatı seridinde tam çerezlik bir kitap.

Evie Claremont, annesini çok küçükken kaybetmiş, babasını hiç tanımmıyor, Tek akrabası dayısı Jim.
Evie, uzun zamandır gördüğü kabusların nedenini çözemiyor, üniversiteye başladığında biteceğini düşünüyordu ama gittiği Crestwood Üniversitesi'nde daha çok kabus görmeye başlıyor.
Ve okuldaki Reed Wellington, Evie'yi gördüğü anda ona büyük bir nefretle bakan ve okuldan ısrarla gitmesini isteyen yakışıklı baş kahramanımız.

Kitap eğlenceli ve çok güzel. Malumunuz kapaktan da anlaşılacağı gibi kitap melekleri konu olan fantastik bir tür. Evie kıvrak zekaya sahip güzel ve sempatik, yazar ondan baskın bir karakter yaratmış.
Reed onu ilk önce öldürmek isteyen ve sonra korumaya karar veren güç meleğimiz ve aralarında ki aşk ise kaçınılmazımız. Birde Russel Var, Evie'nin ruh eşi olur kendisi. Kitapta ki karakterlerin aslında hepsi çok güzel ve dost canlısı ama kitabın sonlarına kimin kim çıktığına inanamadım. Özellikle de okulun ilk gününden beri sıcak kanlı ve sempatik biri olan Freddie bitirdi beni, oysa seni de çok sevmiştim ben.
Olayları üç aşağı beş yukarı tahmin ediyorsunuzdur zaten Evie'yi gören melekler arasında bir kargaşa başlıyor ve Reed onu herkesten korumaya çalıyor. 

Peki neden Evie kabus görüyor, diğer melekler neden onu istiyor, kim bu kız? Okudukça bende öğreniyorum. Birinci kitap bitti şimdi sıra ikinci kitapta.
Son olarak kitaptan küçük bir alıntı:

Reed:
"-Seni yok etmek istedim...
Seni kollarıma almayı ve sevmeyi istedim.
Seni paramparça etmeyi istedim
Sana zarar verecek herşeyi ezmek istedim"



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder