7 Nisan 2016 Perşembe

Fatma Erdek Kitapları | ig

Günaydın, Benim için en büyük mutluluklardan biride yeni bir kitap almak, hele bu kitap sevdiğim yazara aitse tadından yenmiyor, ah keşke birde imzalatabilsem kitaplarımı...♥♥ Şuraya küçük bir alıntı bırakıp kaçıyorum. Hayırlı Kandiller🙏 . "Kiminle olduğun, kiminle yaşlandığın, ömrünü nasıl ve nerede geçirdiğin önemli değildi. Yüreğinde kim kalıyorsa, tenin kimi istiyorsa, kimin boynundaki koku sana en güzel geliyorsa, alın yazın oydu. Eser de benim alın yazımdı. İçimdeki o ses, bana bıraktıkları ve benden götürdükleri, hepsi bunu anlatıyordu. Ne yazık ki vaktini geçmiş bu uyanış, bu kendini bulma, kaybedilenleri geri getirmeye yetmiyordu. Silmeye çalıştıkça daha da derine yazdığım ömür yazım, artık bana yabancılaşmış gözlerle bakıyordu." ♥ #fatmaerdek #erkenruyazamanlar #benodegilim #geceilesafak #meleklerzamani #karakisbeyazdus #ephesusyayinlari #kitap #kitaplar #yenikitap #vs #vscom #vscokitap #follow4follow #şiir #instabook #kitaponerim #sadekitaplik #kitapkardeşim #mutluluk #book #kitapkurdu #bookstagram #kitapaski #kitapvatani

Nergiz'in Kütüphanesi 📚 (@sadekitaplik) tarafından paylaşılan bir fotoğraf ()

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder