16 Nisan 2016 Cumartesi

Görme Duyma Konuşma || Daniel Palmer

Akıl Oyunları'nın yazarından gerilim dolu bir roman!

John Bodine bir gün gizemli bir telefon alır. Esrarengiz bir ses ona sıra dışı ve ürkütücü bir oyun oynamayı teklif eder. John buna anlam veremese de, karşı tarafı dinlediğinde bu oyunu oynamak zorunda olduğunu anlar: Suç Oyunu.

Karısını ölümcül bir hastalıktan kurtarmaya çalışan John'un tek çaresi bu psikopattır. Saplantılı bir zihnin onu yönlendirmesiyle korkunç ve durdurulamaz suç oyunlarının içine çekilir. Her adımı, peşinde bir caninin ayak izlerini bırakacaktır. Hasta ruhlu bu adamın kim olduğunu ortaya çıkarması için sadece 36 saati vardır.

Benim adım John Bodine. Yirmi dokuz yaşındayım ve hayatımın aşkıyla evliyim. Ne pahasına olursa olsun, ne yapmam gerekirse gereksin, onun ölmesine izin vermeyeceğim.
(Tanıtım Bülteninden)


Son zamanlarda okuduğum en iyi psikolojik gerilim romanıydı. 

John karısı Ruby  ölümcül bir hastalıktan kurtarmak için kimseye zararı olmadığı düşündüğü bir eylemi gerçekleştirmiştir. Ama birgün bir telefon alır ve işlerin sandığı gibi basit bir şekilde olmayacağını öğrenir. Onu arayan psikopat John'a bir oyun tekif eder ve John bunu önemseyince etrafındaki bir insanı öldürerek parmaklarını keser cesedin gözlerine, kulaklarına ve ağzına birer parmak yerleştirerek John'a mesaj gönderir.

Olaylar bundan sonra çorap söküğü gibi geliyor, katilimiz John için bir oyun hazırlayıp belli bir sürede çözmesini istemektedir. İstediğini yapınca suçlu, yapmazsada etrafındaki bir insanın daha ölmesine göz yumması demektir, artı birde karısını hastalıktan kurtarması gerekiyor yani tamamen çaresiz.

Olaylar arası gerilim beni benden aldı, ben olsam ne yapardım dedim, çıkmaz sokak dedikleri, çaresizlik dedikleri bir noktaya getiriyor insanları. Katil hep bir adım önde oluyor, bir insan nasıl bu kadar duygusuz ve cani olabilir dedim. Katilin saplantılı bir kişiliği var, sonuna kadar katilim kim olduğunu öğrenemedim. Araştırma yapılarak yazılmış bir kitap, benden tam geçer not aldı. uzun süredir rüyama giren kitap karakteri olmamıştı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder