1 Mart 2018 Perşembe

Bana Sevmeyi Anlat || Müjde Aklanoğlu

Bu gönderiyi Instagram'da gör

Ah Rüzgar, deli Rüzgar, beni de deli ettin Rüzgar😄 İntikam için tutuşan Rüzgar, Esme’yi kendine eş olarak seçer. Esme’nin ailesine olan nefretini, bu kızı mecbur ettiği hayata tutunarak içindeki yangını söndürmeye çalışır. Rüzgar sert bir karakter, Esme’de altta kalmayacak kadar inatçı ve hazır cevap biri. İkisi de hayatın mağdurlarından. Gelin şimdi bu iki zıt karakteri bir eve kapatın, seyredin gümbürtüyü ve cümbüşü. İkisi arasındaki diyalogları okurken gülmeden duramıyorsunuz. Okudukça tanıyor, tanıdıkça bazen üzülüyor, bazen kızıyorsunuz. İkisinin de göz göre yaptığı çok büyük hataları var, ama çaresiz insan ya da intikam isteyen insandan da olumlu düşünmesini bekleyemezsiniz. Kitaba hareket katanda bu hatalar oluyor. Ana karakterler kadar yan karakterlerde çok tatlıydı, özellikle ele avuca sığmayan Ecem’e bayıldım. Bu yaşta o espriler; sanırım en çok beni güldüren o oldu. Yazarın bu deli kıza kitap yazdığını da öğrendim, neler yapmış çok merak ediyorum. Bir ailenin yıkımı, bu uğurda feda edilen gencecik bir kız, nefret arasında filizlenmeye çalışan bir aşk, intikam ve şefkat arasında gidip gelen bir adam… Yazarın kalemi çok güzel, duygusal anlatımların hep altını çizdim, şiir gibi👌 #alıntılar ◾Bir insan kaç dil bilirse bilsin, gönül dilinden anlamıyorsa dilsizdir. . ◾Ürkek bir çığlıktı; gurur. Dile gelip dışa vurulamıyordu. . ◾Nefret ağır ve karanlık perdeydi, kimin gözüne çekilirse vicdanını kör ederdi. . ◾Yarası olanlar bilirdi sızının gerçekliğini, aç kalan bilirdi karnının ağrımasının bedeninden çok yüreğine acı verdiğini ve yalnız kalan bilirdi sessizliğin en büyük düşman olduğunu. 🏷 #banasevmeyianlat #müjdeaklanoğlu #hasremyayınları #sadekitaplık #kitap #kitapyorumları #okudumbitti #kitapyorumu

Nergiz'in Kütüphanesi 📚 (@sadekitaplik)'in paylaştığı bir gönderi ()

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder