25 Şubat 2018 Pazar

Ve Kızın Adı Gece || Ertürk Akşun



İnsan okuduğu kitabın her sayfasında altı çizilecek bir şey bulur mu? Ben bu kitabın her sayfasını çizdim sayılır. O kadar derin bir anlatım var ki; okumaktan, öğrenmekten ve sorgulamaktan insan kendini alamıyor. Kitabın başlarında Doruk karşılıyor bizi. Yükseklerden nasıl aşağıya düştüğünü anlatıyor. Bu durumun onda yarattığı duygusal etki ve verdiği kararı uygulamak için gittiği yerde Tarık ile karşılaşıyor. Tarık’ın hoş sohbeti arasında ona güven duymak ve korkmak arasında gidip geliyor Doruk. İkisi arasında konuşulanlar çok güzeldi. Sorgulamalar, hayatın ve aşkın anlamı, neden varız, neden yok olmak isteriz gibi sorgulamalar felsefik cümlelerde hayat buluyor. Tarık’ın Gece Kız ile olan geçmişi beni çok etkiledi. Sonuna kadar yürekte yaşanan bir aşk, sağlam temellere atılmış dostluklar bu dostluklar için verilen kayıplar hep hayatın bizim için tecrübe günleri gibiydi. Kitapta yazar, şair ve tarihe adı geçmiş birçok insan vardı. Bilmediklerimin altını çizip araştırdım. Edirne’nin anlatıldığı bölümlerde tarihini okurken ayrı bir keyif aldım. Yanı başımdaki dost gibi, onun hikâyesini dinler gibi okudum kitabı👌 #alıntılar ◾Dünyada yaşayan her canlıdan sorumluyuz biz, attığımız her adımda bunun bilincinde olmalıyız. . ◾Yalnızlık, insanın kendini fark ettiği andır. Bu yüzden değerli ve katlanılabilirdir. . ◾Şiir, yazanın değil, ihtiyacı olanındır. . ◾Yüzler siliniyor, konuşmalar siliniyor ama bakışlar hep aynı kalıyor. . ◾Acı olan sevdiğini kaybetmek değil, sevdiğini kaybettiğini kabullenmektir. Sevdiğimizi kaybetmeyi kabullendiğimiz gün hayatı da ciddiye alırız. ⚜ Keyifli akşamlar dilerim🙋🏻 ⚜ #vekızınadıgece #ertürkakşun #destekyayınları #sadekitaplik #kitapyorumu #kitap #kitaplar #iyigeceler
Nergiz'in Kütüphanesi 📚 (@sadekitaplik)'in paylaştığı bir gönderi ()

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder