9 Ocak 2017 Pazartesi

Sade || Begüm Başoğlu & Ege Erim


⚫Zayıflayınca giyerim,
⚫Ben bu fazlalıktan bir şey yaparım
⚫Ben üzgün olunca çok yerim ya da ay yiyemem kilo alırım 
⚫Spor yapamıyorum
⚫İlişkilerimi istediğim düzeyde tutamıyorum
⚫Para biriktiremiyorum
İşte bu kitap size kafa karışıklığı yaşamadan nasıl daha sade ve içten yaşamanız gerektiğine dair ipuçları veriyor. Diğer kişisel kitaplarda genelde hep insanların ikili ilişkileri hakkında yapılması gerekenler vardır. Ama bu kitapta “İlk önce kendin” var. İlk önce “Kendin sadeleş” var. Hayatınızda ki fazlalıklardan kurtulun var !
.
📌 Baza altında giymediğim kat kat eşyalar, fi tarihinden kalma şarj aleti, 15 yıl öncesinden kalmış okul notlarım, bozuk elektrikli eşyalar, ben bunu geri dönüşümde kullanırım dediğim her şeyi bir kenara ayırdım. Atılacakları attım verilecekleri verdim, baktım ki bana daha fazla alan kaldı.
Tabi ben bunu bir hafta içinde yapmadım. Bu kitabı bana @okuranne hediye etmişti ve kitap neredeyse 4 aydır baş ucumda yavaş yavaş okuyorum 8 kategoriden oluşan kitabı her okuduğumda bir kategorisini uygulama çalıştım.
Sonuç:
Mükemmelliğe, eklenecek bir şey kalmadığında değil, çıkarılacak bir şey kalmadığında ulaşılır. (Antoine de Saint-Exupery)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder