24 Ocak 2017 Salı

Psikoz || Linwood Barclay


Thomas kimseye zararı olmayan bir şizofrendir. Odasından çıkmadan, olmayan devlet başkanının ona verdiği görevi düşünerek nette ki bir programa bakarak sokakları ezberlemektedir. Birgün bu programda dolaşırken bir görüntü görür ve bu görüntüyü araştırması için babasının ölümünde yanına gelen kardeşini Ray’ı ikna eder.

Olaylar bundan sonra yavaş yavaş açılıyor.
Gerçekten ölen bir kadın var mı? Varsa bu kadın kim? Görüntü var ama neden kadının ceseti ortada yok. Olayı biraz daha araştırmak isterken başlarına bela alırlar mı?

Kitapta çoklu anlatım vardı, yazar her karakteri konuşturmayı uygun görmüş.( Gerçekten çok fazla düşünüyorlar.) Kurguda olayların birbirine bağlamı güzeldi ama çok yavaş ilerliyordu. Bir iki yerde şaşırdım ama Tess Gerritsen dediği gibi tüylerim ürpermedi. Ya da ben yorumlardan olsa gerek beklentiyi tavan tuttum, bilemiyorum. Ama yazar sonunu çok güzel bağlamış, bitirirken kısa çaplı bir şok yaratıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder